Lundehusskolen

Skolestart – Velkommen som ny elev på Lundehusskolen

Forsidebillede af velkomstfolder

Lundehusskolen er kendetegnet ved, at vi har plads. vigtigst af alt er, at her er er plads til den enkelte. Det har vi tydelig­gjort i formuleringen af Lundehusskolens kernebudskab ”plads til mig”. Plads til mig fortæller om et forpligtende fællesskab, men også om et ægte personligt ansvar for, at hvis der skal være plads til mig, skal der også være plads til dig. Det og meget andet kan du læse mere om ved at klikke på ovenstående velkomstfolder.

Hvis du ønsker at dit barn skal starte på Lundehusskolen eller forhøre dig om mulighederne for et skoleskift, skal du kontakte skolen. Du kan finde kontaktinformationer under menupunktet ”Kontakt”. Du er altid velkommen til at få en snak med ledelsen omkring et eventuelt skoleskift.

Hvis du bor i vores distrikt, er dit barn garanteret en plads på Lundehusskolen. Du kan finde dit barns distriktsskole her. Hvis Lundehusskolen ikke er jeres distriktsskole afhænger muligheden for skolestart af, om vi har plads i de enkelte klasser.

Har du spørgsmål eller ønsker en rundvisning, er du meget velkommen til at kontakte os.