Lundehusskolen

Indskrivning til skolestart august 2024

Skriv dit barn ind til børnehaveklassen og fritidsinstitution til skolestart august 2024

I forbindelse med indskrivningen af dit barn til skolen og fritidsinstitutionen for skoleåret 2024-2025 holder vi åbent hus på Lundehusskolen tirsdag den 24. oktober kl. 16.00 - 18.00. Denne aften har du mulighed for at stille spørgsmål til dit barns skolestart, høre mere om Lundehusskolen samt møde medarbejdere, ledelse, elever og forældre.

Distriktsbørn får en invitation til åbent hus i deres e-Boks, men alle er velkomne. Vil du vide lidt mere om hvem vi er, kan du læse mere i vores velkomstfolder til KKFO'en og børnehaveklassen samt den generelle velkomstfolder

Du kan også følge med på vores Facebookside: https://www.facebook.com/Lundehusskolen

Du kan skrive dit barn op til skolestart i en københavnsk folkeskole og fritidsinstitution fra mandag den 6. november til og med søndag den 26. november 2023 på hjemmesiden Skriv op til skole og fritidsinstitution | Københavns Kommunes hjemmeside (kk.dk). Her afgiver du dine ønsker til skole, og om du ønsker en plads til dit barn på en fritidsinstitution. Du vil også modtage en besked i din e-Boks med yderligere information.

På Skole og fritidsinstitution | Københavns Kommunes hjemmeside (kk.dk) kan du se, hvilken distriktsskole dit barn hører til ved at indtaste jeres (barnets) adresse. Du kan også se, hvilken fritidsinstitution, der er tilknyttet skolen. Dit barn er altid sikret en plads på distriktsskolen. Du skal bruge dit NemID for at kunne skrive dit barn ind. Har du ikke NemID, skal du kontakte distriktsskolen, så hjælper de dig videre.

Har du spørgsmål eller ønsker en rundvisning, er du meget velkommen til at kontakte os.